Tervehdys!

Huh-Huh! Ompas ollut hulinaa - hulabaloota ja kaikenmoista! Meillä oli viikonloppuna tupa täynnä turinaa, sillä kylässä olivat mun 'serkkupoika', jolla muuten lauantaina oli nyt omat 13 vee synttärinsä ja sitten vielä famu ja fafa Ruotsista olivat vierailulla täällä Suomessa. Ihan siistii, kun rapsuttajia riitti :D ;) Ja vaikka meidän ulko-ovi kävi useemmin kuin osuuskaupassa - ei mun tarvinnut olla koskaan yksin sillä aina joku jäi mun seurakseni. Mutta, yks probleema mulle aina syntyy näis tilanteissa kun on paljon porukkaa. Noh, kun mun pitää vahtia sitä koko laumaa ja miksei ne kaikki tyypit voisi olla koko ajan niinku nipussa? Eikä missä joku milloinkin! Meilläkin on kolme eri kerrosta niin aika vaikee niinku vahtia kaikkia eri kerroksissa ja eri huoneissa? Mä kyllä yritän aina löytää mahdollsimman parhaan vahtipaikan :)

bodyguard_FotoSketcher.jpg 

Harmillista, kun pakkanen on ollut niin kova etten oikein ole päässyt jolkottelemaan ulos, muuta kuin pakolliset lenksut. Nyt nimittäin olisi energiaa tällä vaarilla enempi kuin duracell-kylässä :P :< Ja se mun klenkkakin parani ihmeen kummasti jo perjantai-iltana.......... Noh, mä toivon että tänään köpöteltäisiin jo pidempi matka :) Se on nimittäin sillä tavoin, että kun mä olen tottunut pitkiin matkoihin niín hiljasempina päivinä mulla jää käyttämätöntä energiaa ja hitsin paljon! Mutta koirien oikeesti, toivottavasti kaikki tyypit tosiaan seuraa koiruliensa eleitä näillä pakkasilla, sillä kylmyys käy kovin lähinnä meidän tassuihin. Huomioikaa siis, jos tassut alkaa nousta tai selkä menee kyyryyn - silloin on aika kipi-kapi mennä takaisin kotio O:)

Mutta hei! Katsokaa toi oheinen linkki ja lyhyt viedonpätkä todellisesta ystävyydestä <3 Pikku poika ja kadonneista palannut koiransa <3

Mukavat alkaneet viikot ihan jokaiselle!

 

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201601180085054_fd.shtml