Koiramainen kumarrus ja tervehdys!

Mun myöhästynyt, mutta sitäkin kunnioittavampi äitienpäivätervehdykseni kaikille äideille ja isoäideille ja koiraemoille <3

Niin on ollut kiirusta, että tätä poikaa on viety ja vauhdilla! Kotona ollaan oltu tiukasti pihanlaittopuuhissa, kun kelit ovat niin hellineet. Viime lauantaina pyörähdettiin pikaisesti yks yö möksällä ja sitä ennen ukki-mummolassa onnittelukäynnillä - ukki 70 vee. Eilen ajeltiin taas lenkki ja vietiin autokuormallinen koiran- ja kissanruokaa Romaniaan tarhalle lähetettäväksi. Mä olen kyllä iloinen, että saan tyyppien kaa olla mukana tälläsessa hyvänteossa O:) O:) Jos mä sietäisin muita karvakuonoja, oon ihan satavarma, että meille tulisi joku turre juurikin tuolta Romaniasta....

  Terde_koira.jpg

Mut vähänkö mulla on jännä pidennetty viikonvaihde tuloillaan? Arvaattekste! Noi tyypit lähtee huomenna Tukholmaan ja mulle tulee yks meidän tosi hyvä ystävä - kiva hoitaja kotiin :)) :)) Ja sitten! Me lähdetään vielä perjantaina isommalla porukalla möksälle! IHANAA! KOKONAISET KOLME PÄIVÄÄ ILMAN TYYPPEJÄ - SIGAKIVASSA SEURASSA JA VIELÄ MÖKSÄLLÄ!!!! Olen onnenpekka! B:) Tuleekohan vähän enempi chicken fileetä... :9 :9

Mut HEI kattokaas toi jakamani video The Present. On aika liikkis lyhytelokuva (reilu 4 minsaa) ja katsomisen arvoinen muillekin kuin koiran ystäville...

https://vimeo.com/jacobfrey/thepresent

The Present on Jacob Freyn ohjaama animaatioelokuva pojasta, joka saa lahjaksi kolmijalkaisen koiran. Mieltä lämmittävässä tarinassa hyljeksitty koira kuitenkin voittaa uuden omistajansa sydämen puolelleen.Hienosti animoitu ja suunniteltu elokuva perustuu brasilialaisen Fabio Coalan sarjakuvastrippiin.

Hyvää tulevaa viikonvaihdetta sulle ja MULLE :-q