Huh ja pah!

Voihan koiran käpälä sentään, että noiduttaa kuin kissaa! Sitten kun ne älyttömät pakkaset finally loppui ja yx vajaa weekend kerettiin ulkoilla, niin tulikin armottomat vesikelit ja lumet suli ja kadut jäätyi! Ihan mahdottomuus yrittää luikastella tuolla.

No, mutta näillä se on mentävä, satoi tai paistoi. Mulla onkin ollut ihan siistii, kun toinen tyyppi ollut pari päivää kotosalla flunssaisena 👍🏻😊 Eihän siit tosin oo hirveesti ollut seuraa, kunhan on ulkoiluttanut mua ja onnex antanut ruokaa... Niin ja hitokseen se on taas valokuvia musta napsinut? Ulkonakin yrittää saada mut 'asentoon' ja olemaan niin kuvauksellinen. Höh ja pöh!

Mutta, mä haluun toivottaa mun ihanille ukille ja mummolle OIKEIN HYVÄÄ LOMAA JA MATKAA! NAUTTIKAA SIELLÄ THAIMAAN LÄMMÖSSÄ JA TULKAA PIAN TAKAS, sillä mä olen taas tulossa teille yökylään ❤️😍

Kaikille oikein hyvää viikonvaihdetta, nautitaan ulkoilusta kuitenkin 😀

#terveiset ukki-mummilaan#

image.jpg