God Morgon!

Vai onko tämä nyt niin hyvä aamu sitten? :/ :( Mulla ei ollut ainakaan. Eilen. Kun noi tyypit oli muutaman tunnin jossain ja mä yksin kotona - niin en voinut, en millään vastustaa kiusausta ja vähän protestoida yksinoloa... Pissasin siihen eteisen Vallilalle... :S :S Joo-o, tajusin hetimiten ettei hyvä heilu ja ei ollut ehkä reiluu, mut kun mua ärsytti! No olihan ne tyypit vihasia palatessaan, eivät ees kattoneet mua eikä puhuneet eikä rapsuttaneet???? Vasta tänä aamuna sain jotain huomiota osakseni, aatelkaa miten tylyjä!?

No kuinkas sitten kävikään aamulenkin jälkeen... Mä muuten haistoin jo kaukaa tän ja nappasinkin sen suuhuni kohdille osuessani - kokonaisen makkaran nimittäin. Eiköhän tyyppi vienyt sen herkun multa @#%:O. Ehkä hyvä etten kerennyt kokonaan sitä kyrsää purra, koska mä sitten oksensin yläkerran nukkamatolle... :6 Toivon niin ettei mahaan tulisi enempi puruja ettei kävisi kakkosvahinkoo päivän aikana... Ei olisi kiva itsekään siinä kakitsun hajussa olla hela dagen!? :}

Yleensä, aina aamuisin ja usein muulloinkin mä osoitan hyvää mieltäni sellasella 'hyvän mielen tanssilla'. Pakko jotenki purkaa mun hyvää pössistä :D Tos on teille youtube viideo siitä - toivottavasti tyypitkin tulee hyvälle tuulelle siit ja kaikki olisi tänään taas niinkuin ennenkin <3 O:)

http://www.youtube.com/watch?v=MkMt3nlIhLs&sns=em

 

Kivaa alkavaa viikonloppua kaikille <3

h%C3%A4vett%C3%A4%C3%A4.jpg

#nolottaa#