Perjantainen aamutervehdys!

Meikäläisen aamu alkoi ihan kivasti - onhan tänään alkanut jo viikonloppu :)) Ja huomenna mä meen sinne ukki-mummolaan yökylään. YES! YES! YES! Saan sentään yhden vuorokauden olla tyypeistä erossa - eikä muuten tuu ikävä! >:) Menkööt vaan sinne kylään, jossa on toinen koiruli, jolle muuten ostettiin ISOJA Magic Bone luita ja joku pehmolelukin????? Mut, empä mä semmosta lelua edes olis halunnut :} Mun kaverit on sentään paljon kivempia ja pikkuruiset Magic Bone luutkin maistuu PAAAALLLJJOOONNNN herkullisemmilta kuin isot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ettäs tiedätte! Ja sitäpaitsi ukki-mummolassa mä saan jakamattoman huomion ja kaikkee herkkuu :9 :9

Mut nyt kyllä mun täytyy myös paasata yhdestä hävyttömyydestä mitä me tyypin kaa ollaan useina aamuina ja miksei iltoinakin havaittu. Hei autoilijat HALOO! Onks päässä mitään valoo? Miksköhän asutuskeskuksissa on hei pienemmät nopeusrajoitukset? Onks ne sitä varten, että ajakaa hei hemmetisti vaan ylinopeutta? Niin ja onks teil joku skaba, et kuka ajaa suojatiellä eniten tyyppejä kumoon????? Ja sit tää ilmiö - ekat tai tokat tai kolmannet aamuliukkaat kelit - niin suditellaan ja kaasutellaan kurvit suorina ja kumit rullalla pitkin kyliä! HEI HALOO! Ollaan me kyllä törmätty kerran kaks Maniac Lumiauran kuskiinkin.... Ette usko, mut se ajoi meitä takaa sillä hirmu laitteella niin, et jouduttiin tyypin kaa juosta satasen mm-ennätys :C Ei muuten oikeesti naurattanut yhtään! Joskus tai useinkin tuntuu ettei meillä jalkaisin tepsuttavilla ole mitään arvoo tuolla autojen viidakossa - jossa muuten pätee todellakin viidakon lait!

Eilen käytiin siellä vanhassa kodissamme kylässä ja olipas ihquu! Mä muistin ne vanhat hoodit ja nähtiin entisii naapureitakin <3 Voi että! Se oli se mun koti, kun muutin lapsuudenkodista Ylöjärveltä Espooseen <3 Siellä oli kyllä vilskettä siinä torpassa eilen! Huh, ihan meinasi vanha väsyä niiden kahden suloisen ja eläväisen ipanan seurassa :!:! Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti sielläkin :P Tänään varmaan väsyttää ja hitosti.

Oikein mukavaa, vaikka iltapäivästä ehkä myrskyistä viikonlopun alkua teille kaikille. Valmistaudutaan Itsenäisyyspäivän viettoon :-q Ajelkaahan varovaisesti liikenteessä!

#kotivahti#

venttailuu.jpg