Tervehdys kaikille!

Huh-Huh, melkosta haipakkaa ollu tässä meikäpojalla! Tyyppi oli lomilla viime viikon ja mehän ajeltiin eestaas ja taas ees ja taas koko hela veckan! Ajettiin polttopuita möksälle ja sitten välistä niitä pitä purkaa liiteriin. Kovaa hommaa sanon minä vaikka aika helpolla pääsinkin, kun vaan jaksoin kyydissä liukuu :D

Mökillä oli kyllä tooossiiii kiva taas olla ja juhannuksena meitä oli useampi, kaikki kivoja tyyppejä jotka jaksoivat mua rapsutella ja herkuilla hemmotella <3 Mutta, sitten se tapahtui se mitä tyyppi on pelännytkin. ONNEKSI kuitenkin tapahtuma sattui ajankohtaan, jolloin me oltiin just kävelyllä ja just ton heikkohermosen tyypin kanssa. Sillä, nimittäin, liiterin edustalla sihisi kyy... Arvatenkin se sai kyytiä ja lensi paloina metikköön. Sitä vaan mietin, että mistä se siihen oli tullut ja luikerrellut? Kaikkina näinä viitenä vuotena ei koskaan ole kärmeksiä meidän möksähoodeilla näkynyt! Ja arvatkaa, jos tää olisi tapahtunut silloin alkuviikosta, kun oltiin tosiaankin tyypin kaa kaksin puusavotassa...

Mä olen jaksellut taas muutoin ihan hyvin, mutta mun korvissa on ollut taas tulehdusta. Olen nyt käyttänyt tippoja kohta kuukauden ja sitten noita korvia huuhdellaan sellasella aineella ihan älyttömän usein. Ei se onneksi satu, mutta kutittaa vähän. Toivottavasti nyt ens kontrollissa sitä töhnää ei enää tulisi :! :! Niin ja on mulla taas ollut vähän niitä pidtysvaivoja. Muutamana päivänä olen losauttanut pissit sisälle ja pariin otteeseen vahingossa yöllä nukkuessani mun patjallekin.

Eilen oli kurja päivä. Koko edellinen viikko oltiin tyypin kaa yhdessä ja sitten loppuviikosta vielä niiden muidenkin kaa. Niin, siiten tuli maanantai ja mut jätettiin yksin kotio - karseeseen kaatosateeseen - vaikkakin sisälle :P No, vähän taisin protestoida ja lasautin oikeen ison lammikon jo aampuäivästä alaportaiden juureen ja arvatkaa oliks tyyppi äkänen, kun tuli lounastauolla mua pissittää...O:) O:) No päästi sit mut pihalle, sille uudelle aidatulle... MUTTA, sillalla on pari aukkoa, josta mahdun ihanasti livahtamaan puron toiselle puolen karkuun... Sinnehän mä säntäsin ja tyyppi perässä. Hilkuttelin naapurin puolelle ihan coolisti ja tyyppi perässä. Saihan se mut kiinni, kun unohduin puskiin haistelemaan ja sitten mua vietiin sisälle ja lujaa! Se ei puhunut mulle koko iltanakaan mitään :-q :-q :} Kävi ostaa jotain verkkoo, jolla aikoo tilkkiä mun pakoreitin! Pahus sentään! Oltiin me jo tänään taas kavereita, huomasin kun kävi lounastauolla, niin hymyili kun hyppelin ja ja vähän leikittelin sen kaa <3

Mutta kuulkaas. Nyt mä aattelin olla kesälomilla ainakin heinäkuun ajan. Pidetään taukoa tästä blogistakin ja koirien oikeestikkin huilitaan nyt talven ja kevään kiireet pois. Mä toivotan kaikille oikein ihanaa kesää - auringonpaistetta - paljon kesäherkkuja ja kärpäsiä <3

KeepCool.jpg