Jou Jou kaikki kivat tyypit!

No enhän mä hetkeekään epäillyt, et jotain vaivaa tai probleemii ois ollut! Hey come on! Elämäni parhaas vedos täs mennään eikä edes meinata 😆 ‼️ "Erittäin hyvä ellei täydellinen" sellanen mä oon. Hei hirmu kiva ja asiantunteva lääkäri oli Taikatassussa, Klaukkalassa. Siel lääkäriasemalla oli hirvee ruuhka ja ovi kävi kuin osuuskaupassa! Tupa oli täys kaikennäköstä ja -kokosta rekkua ja arvaatteks mitä? Mä en viitsinyt riekkuu yhtään, en sitten odutusaulassa istuessani sanonut muille yhtään mitään!

Mullehan tehtiin sellainen senioritarkastus, joka piti sisällään myös virtsa- ja verikokeet. Ja ingentingen poikkeavaa missään arvoissa!! Täti sanoi jopa, että mun pumppu on rautases kondiksessa. Lihaksetkin näkyy ja tuntuu 😁 Siks mä uskaltaudunkin noiden tyyppien ja sen lääkärin ehdotukseen, et nukutuksessa huuhtelevat mun korvat ja poistakoon nyt sitten hammaskivenkin samaan uneen.  Eli, meen sit kauneushoitoon eka joulukuuta, hah siistii!

Tulikin sit nukuttuu toi muheesti eilisen kokemuksen jälkeen ihan koko yöööö! IO Ai, että hyviä unia ei voita mikään :P Ja aamusta ei sadellut niin päästiin palvelusväen kanssa vähän pidempi lenkki tänään, se oli tosi khuul! Sellanen jutska kävi mielessä, et tyypit ku ottaa koiria niin pitäisi miettii tosi huolella mikä rotu ja minkä kokoinen koira just meidän perheeseen ja aktiviteetteihin sopii. Aamullaki yks setä, tosi pikkunen melkein (Hottis Marttaa) lainatakseni hobitin kokoinen, talutti sellast hermottoman valtavaa vasikan kokost heebaa. Ja se rontti ei tosissaankaan ollut hyvät mielessä! Sellast murinaa ja ärinää nimittäin kuulu, et meikäpoikaa hirvitti!! Se pieni mies oli oikeesti ns. helisemässä sen 'koirulin' kanssa, kun ei meinannut saada pidettyy hihnassa! No, siit selvittiin taas, mä olin niinku en olis ollutkaan :D O:) Mut joo, kannattaa miettii sitä sopivaa rotua itselleen ja tehdä myös sille koiruudelle palvelus, ettei hommaa 'väärän merkkistä' vaan puhtaasti omasta tahdostaan.

Mut, heitän yläfemmat ja toivotan kevyesti keskellä viikkoa ihan jokaiselle :-q

#at_doctor's_clinic#

Doctor%27s%20klinik_FotoSketcher.jpg