Moikkaus kaikille!

Voi itkun kitkun kitku! En tiedä miksi, mutta jostain syystä eilen mulla oli huono päivä ja mulle kävi vahinko... En sitten tooodeellla piiiitkääään aikaan ole pissiä luikauttanut sisälle, mut eilen sen tein ... :S :C Ja vitsi, et mua hävetti, kun tyyppi tuli töistä kotio! En oikein meinannut uskaltaa tulla vastaan - yleensä nimittäin istun eteisessä, siinä pehmeellä nukkamatolla ja ootan, et ovi käy ja jompsis kumpsis astuu sisään. Tai sitten mä katselen siit ruokahuoneen ikkunasta, joka on niin sopivalla korkeudella, et milloin noiden autot kaartaa parkkikselle. No pakkohan mun oli sit tulla alas ja häsläsin ja touhusin niin hitosti ettei se tajunnut edes ekaksi, et mun tekemä lammikko lillui siinä eteisessä - melkein valui olkkariin... No, tietysti tyyppi kauheella kiireellä vei mua ulos - kuvitteli mulla olevan tassut ristissä hirmu pissihädästä. Eikä mua enää pissattanut! :P No sitten tultiin back sisälle, niin eikö se tollo just astunut siihen lammikkoon.... SEn raitasukat kostui ihan litkamäriksi siit pissistä... Hih! No, ei mua kyllä silloin naurattanut vaan varuiksi juoksin äkkiä olkkariin pöydän taakse piiloon. Mut, hei se ei edes nostanut sormea toruakseen mua? Mitä hittoa? Yleensä, kun se on vihainen, tulee ihan mun kuonon lähelle ja heiluttelee sillee etusormea, et soo soo - tuhma poika tai jotain. No, enhän mä kuule mitä se jupisee - ONNEKSI :!

Mulla oli ehkä ikävä niitä kivan weekendin jälkeen? Kyllä me koiratkin ikävöidään tyyppejä, kun ne luuhaa päivät päästyään jossain esim. töissä. Sitten ne hirmut saattaa vielä illallakin lähtee johonkin tai mikä pahinta viikoinloppuna jättää mut yksin - se kun just pitäisi olla mun omaa aikaa niiden kaa! Tsekatkaa hei toi viideon pätkä. Se on hauska, kun Stanley oikeesti ikävöi sen mammaa ja puhelee sille luurin välityksellä <3 Unconditional love <3

Hauskaa ja valoisaa tiistaita kaikille koiranystäville <3

https://www.youtube.com/watch?v=vyW6xWgLnSc#t=98

Not_funny.jpg

#shameful#