Täällä ollaan taas ja oltukkin koko ajan - tyyppi vaan ollut hukassa jossain :P

Kiitos mulle kuuluu ihan hyvää, toivottavasti teillekin :) Vähän on ollut jotain närästyksen tapaista, kun pierettää - välillä oksettaa ja raksut ei oikein maistu :} :} Ne voisi jättää kokonaan pois! "Mutta kun niissä on niin paljon tärkeitä vitamiineja" -sanoo noi. tiedetään tiedetään! Niin ja janottaakin mua ihan hitokseen - ne on varmaan ne raksut :D, taas kohta mua tietty viedään verikokeesta toiseen!

Harmittaa kovasti, kun tiedän ettei me mennä möksälle nyt tänäkään viikonloppuna - eikä menty viime viikonloppunakaan. Siellä metsälenkeillä kun tälläisen omia polkuja dallaavan koiruuden sielu se vaan niin lepää! Olen kuin kotonani metsässä O:) Onneksi tyypit ovat täällä Espoossakin nyt löytäneet kivoja seikkailupolkuja - ei tassunpohjat sentäs asfaltissa koko ajan kulu! Mutta, kyllä mun täytyy todeta, että näillä hoodeilla sitä vasta on koiruleja! Ja räksyttäviä sellasia............ >:) Mähän en enää oikeen viitti räksyttääkkään, ellei ihan simona ärsytä joku karvakasa!

Meillä kävi viime perjantaina ihania vieraita, kun ne vähän niinku tuli moikkaa mua - pitkästä aikaa. Noh, mä sain tietty maukkaita nameja ja sitten sellasen aivan hellyttävän suloisen lituskan norpan <3 Se on vähän kuin sellainen uniriepu, ku se on niin pehmee ja littana. No mutta kuitenkin tästä mulle tulikin mieleeni yks kovin tärkee message teille kaikille: Ja HEI! tää ei tarkoita, että MULLA olisi ylimääräisiä leluja - EI YHDEN YHTÄKÄÄN  - EI OO!!! Ettäs tiedätte, mutta jollakulla saattaa olla....

20160414_134650.jpg

Lahjoita tarpeettomat koiralelut eteenpäin – Serbian kodittomien koirien hyväksi

Nobody’s Dog Ry etsii jälleen koirien leluja heille lahjoitettavaksi. Yhdistyksen Serbian Kodittomat koirat -hanke pyrkii saamaan mahdollisimman paljon koiria adoptoitavaksi Serbiasta. Yhdistyksen toiminta keskittyykin Serbian kodittomien koirien auttamiseen, muun muassa Becejn kaupungissa sijaitsevaan kunnalliseen koiratarhan koirien ylläpitoon, Djurdjevon eläinsuojelukeskuksen koirien adoptointiin sekä muilta serbialaisilta tarhoilta yksittäisten koirien ylläpitoon ja adoptointiin. Yhdistys laittaa tavaralahjoitukset Facebook-huutokauppaan, ja ostaa tuotoilla esimerkiksi rokotuksia ja matolääkkeitä sikäläisille koirille. Tutustu yhdistyksen toimintaan täällä ja ota tavaralahjoituksissa heihin yhteyttä.

Hyvää tulevaa viikonvaihdetta :x :x :x