Karseeta Huomenta...................!!!!

Sattuu - jomottaa - janottaa - pissattaa - kakittaa - happi loppuu - pierettää - KETUTTAA..........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Täällä sitä nyt ollaan ihan HIRMU 'krapulan' kourissa eilisen nukutuksen jäliltä. Pää on kuin Haminan kaupunki ja täynnä totisia torvensoittajia................ ARGGHHHH! Mä pääsin kotio vasta iltasella, seiskan jälkeen ja en tosiaan sitten jaksanut siinä olotilassa päivittää blogiani. Kaikki siellä sairaalassa meni hienosti - onneksi en itse edes tiedä mitä mulle tekivät, mutta korvista kuulemma löytyi tavaraa ja ihan hemmetin PALJON! Hampaissa ei mitään vikaa, tulehdusta tai rikkoa, poistivat vaan sen hammaskiven. Mä inhoon hampaiden pesua, ihan yhtä paljon kuin suihkussa käyntiä!!!!!!!!!!!!!!! Mut joo, nyt tyypit osti jonku uuden hammasharjan ja uutta shampoota.... Jota, shampoota meinaan, jouduin jo eilen testaa - mulle kävi nimittäin herätessäni yks pikku vahinko. No ei siit sen enempää! Anyway! Mä sammuin ku saunalyhty suihkun jälkeen, yöllä heräsin sit siihen kammottavaan hedariin ja pissahätään. Mut olipa ihanaa - tyypit otti mut poikkeuksellisesti sänkyyn O:) O:)I) Ai, että kuinka mä nukuin mageesti loppuyön toisen tyypin kyljessä kiinni <3 <3 <3 Tää jos joku on sitä todellista rakkautta ja kiintymystä <3 <3 <3

Aamusta käytiin pikkulenkki ja mä uskalsin syödäkkin jo ruokaa ja vähän chickenfilee karkkeja :} Ulkoilma teki ihan hitokseen hyvää, mut eihän mulla ollut kakkoshätää eilisen tyhjennysharjoituksen jälkeen.... Auta armias, sit se kura kuitenki taas pulpahti eteiseen lattialle - onneks en nyt osunut siihen varanukkamatolle! On niin paha elämä tällä hetkellä, ETTÄ! Tulis jo hyvä pössis.... :/ :/

Nyt koisin päivän - pahan olon pois ja toivotan teille kaikille kepeetä keskiviikkoo! :P

Ja tältä näyttää krapulainen kaveri..........................

#hangover#

Hangover.jpg