Hyvää huomenta kansa!

Toivottavasti nukuitte hyvin ja näitte kauniita unia 😊 Mä en ekaksi meinannut saada nukutuksi lainkaan, läähätin ja melkein läkähdyin - ei mulla mitään varsinaista hätää ollut kuitenkaan? Mikä lie vaivasi!

Tänään olikin ihan kirkas ja kuulas aamu lenkkeillä. Kyllä tääl on lumi painanut puuta lakoon! Sisso sentään! Tänään mentiinki yks toinen metsälenkki, joka kulkee osittain pitkin järvenrantaa. Ihanan rauhallista ja vesi oli vielä auki ja tyyni.

Mä mietin yöllä heteillä ollessani sitä, kun mähän (niinkuin kuvistakin ootte nähneet) tykkään osoittaa luottamusta ja hyvää oloani selälläni. Suomeksi sanottuna - aivan ketarat ojollaan - pots lojo ja niin edelleen. Niin, se ei ole aina ollut niin. Tyyppien kaa meni sellaset reilu puoltoista vuotta ennex rohkenin itseni paljastaa ja avata niille kokonaan? Mä olin niin arka niiden lapsuustraumojen jäliltä etten edes näihin hömppiin uskaltanut 100 % luottaa... 🔣💯 

Yleinen uskomushan on, että me koirulit käännymme selällemme vain osoittaaksemme toiselle lajiyksilölle olevamme heikompi - alistumisemme. Tää ei hei oikeesti pidä paikkansa. Trust me! Koirat kierrähtävät selälleen paljastaakseen vatsansa ja viestimme siten, ettemme ole uhka vaan luottavaisia. Susilaumojen johtajatkin kierrähtivät selälleen paljastaen vatsansa muille koirille viestien leikkimisestä. Tää on meidän koirakieltä 🐶

Mut hei, aurinkoista Sunnuntaita ihan jokaiselle - nautitaan toistemme seurasta vaikka selällään 😆😛

#yhdessä_möksällä#

Dreaming.jpg