JOU kaikki tyypit! Ihan hitsin mageeta, et tänään on perjantai ja tää poika pakkaa reppunsa ja lähtee viikonlopuks möksälle! Perjantai 13. päivä on yleisen taikauskoisen käsityksen mukaan epäonnen päivä, mut mä en kyllä tuohon usko. Tai ainakin toivotaan ettei mitään kommervenkkejä tapahtuisi :!

Mä alan oikeesti toivoo jo, et tulisi pikkupakkanen ja lunta. Olisi niin siistii möyrii ja sukellella lumessa ja kaikkein parasta olisi se ettei mun aina ja joka ikinen ulkoilureissu tarttis pulata siin hitsin vadissa pesulla! Mä inhoon nimittäin vettä, vaikka niin sanotusti lintukoira oonkin @#%:O...!?! Möksällä mä nautin ihan kybällä, kun ei tartte kuluttaa polkuanturoita asfaltilla vaan samoillaan metsissä ja mökkitie noh se on mökkitie :D

Eilen mainitsin niist Romanian kulkukoirist ja jaoinkin linkín Pelasteaan Koirat ry:n sivuille, niin oikeesti auttakaa jos vaan pystytte. Noi tuol yhdistyksellä tekee tosi hienoo jobii, tosi tärkeetä sellaista. Mekin ollaan tyyppien kaa kerätty erilaista kamaa ja ruokaa - toimitettu niitä sitten yhdistyksen jäsenille ja sitä kautta Romaniaan Rekuille. Siellä on paljon avun tarvitsijoita, jos on toki muullakin :'''( T_T.

Tänä aamuna mä sain ONNEKSI jotain muuta kuin sitä everyday safkaa ) . Cesarin Senior pöperöö ja lipsuttelin muuten astian puhtaammaks ku tiskikone ois pessyt pidemmälläkään teho-ohjelmalla! Ai että vanhan herran massuu lämmittää, ku saa tommosii herkkuja! Kyllä taas kelpaa ottaa lukuu koko päivä :-q Aamulla hissuteltiin vähän pidempi lenkki ja hihnapää ei ollut kyl oikeesti hereillä koko matkan aikana IO. Mä sain riekkuu ihan miten halusin ja möyrii kaikki ojanpohjat. Hei! Tästä tulikin mieleen, et oikeesti ÄLKÄÄ KAMUT SYÖKÖ MITÄÄN MITÄ OJISTA JA KADUILTA LÖYDÄTTE! Mä oon kuullu karseen ikäviä tarinoita tääl kotona kuinka jotkut hullut levittelee myrkky- tai piikki- tmv. herkkuja kadunvarsille ja metsiinkin. SAIRASTA! :(( Ei voi pieni koiranmieli käsittää moista julmuutta?

Mutta hei sun heiluvilles ja ÄLYTTÖMÄN IHANAA ALKAVAA WEEKENDIÄ 5:) Huomenna terkkuja sit mökkimetsistä!

Aamupesulla.jpg

#aamupesulla#