Moikkaus kaikki karvakuonojen kamut!

Täällä ollaan taas, eikä mihkään olla hävitty. Tyyppi on vaan 'tuutannu varattuu', kun olen komennellut kirjoittelemaan... Karsee kiire kuulemma vaan jatkuu! Mikä kiire mukamas? Eihän tässä valmiissa maailmassa kannattais hötkyillä! Mä ainakin huomaan, että on tassutus välistä kovastikkin hidastunut - välillä kyllä, kun olen vaan tarpeeksi levännyt, vauhti on entisellään :D ;) Ja kyllähän mua jo tässä iässä päivät pääksyään vaan väsyttää ja nukuttaa. En enää meinaa edes herätä, kun tuo tyyppi hiihtelee lounaalle. EVVK, tiedätte mitä se tarkoittaa 'Ei vois vähempää kiinnostaa' :) Mutta siis pointtini oli etteihän tässä oikeesti ole kiire mihinkään vaan pienemmälläkin touhotuksella kerkeisi...

Kyllä oli mahtavan hieno viikonloppu! Ulkona jo ihan kevään tuntua - varsinkin tällä viikolla, vaikka aamusta on pikku pakkasia. Me oltiin sunnuntaina Luukissa retkellä, olikin tosi kivaa ulkoilla ihan uusilla poluilla ja aivan uusissa tuoksuissa. :-q  Kyllähän meikäpoikaa vietiin :)' Eikä kyllä tassu painanut sillä reissulla! Siellä on kivoja eri pituisia luontopolkuja ja mahtavia maisemia! Pysähdyttiin yhden lammen rannalle ja juotiin kaakaot siellä, mä tietty söin chikenfileet :9 :9

Retkell%C3%A4.jpg

Kävin mä toisen tyypin kanssa taas lääkärilläkin. Tää on siis tää tarkempi näiden vaivojen kanssa. Niin, me käytiin näyttää mun kaulaa siellä Taikatassussa, kun siinä on niitä vanhuuden syyliä ja yksi on sillai auki. Siitä valui nestettä ja toi tyyppi luuli, että on lihaan asti revennyt auki ... :! :! Lääkäritäti putsasi sen ja kuunteli mun tykytykset ja eihän sydämmessä mitään vikaa tietty ole! No sitten, en mä tiedä myöskään miksi tuo massukka vaivaa vaan kovin usein ja on vatta niinku kuralla? Nyt taas parempi jakso meneillään. Sitten mä huomaan, että mullahan välistä katoo tassut alta. Sillai saatan köntsähtää maahan kesken tassuttelun? Enhän mä siitä onneksi loukkaannu ja nopeesti pääsen kyllä takas tassuilleni ja jatkamaan matkaa. Huomaan vaan, että tyyppi on vähän huolissaan flexin päässä :( 

Mutta, mä pääsen taas ensi viikonloppuna ukki-mummolaan / mummo-ukkilaan yökylille ihan koko viikonlopuksi. Ai, että! Kyllä mun kelpaa siellä kölliä - voi olla, että jos jaksan hypätä, niin meen siihen ihanan muhkeelle nahkasoffalle koisii. Ja jos sattuu olemaan aurinkoisia päiviä niin siinä auringonsäteetkin lämmittää mun vanhoja lonkkia niin ihanasti! <3 Meillä on aina niin lystiä siellä ja hissukseen mennään päivät päästyään :) Mä yritän sitten raportoida ensi viikolla, kun tyypit ovat lomallakin ja luulisi, että kerkeää päivittää mun kuulumiset !!!!!

Mut, oottekos nähneet tätä viideota? Osaa ne muutki chillata kuin meitsi :D :D

Krooh pyyh! Nyt on laiskanpulskeaa: nämä koirat eivät jaksa karvaakaan liikuttaa

Olkoon kyse sitten pallon hakemisesta, sohvalle nousemisesta tai ihan vaan nokosten ottamisesta, tätä rentoutuneemmin ei elämää voi ottaa, kun sen oikein oivaltaa. Näiden koirien zen-asennetta ei voi mikään horjuttaa.

https://www.youtube.com/watch?v=prRfXBHBFnA

Kivat maaliskuun ekat viikot kaikille! Chillaillaan!