Heeeeeiii kaikille!!!

Ihan aluksi - syvä helpotuksen huokaus.... Meillä on kaikki niinkuin ennenkin 😏 Mun eilinen päivä sen aamu oksentelun jälkeen meni ihan hyvin. Ei onneksi tullut vatsavaivoja siitä kyrsästä ojan pohjilta! Ja Tyypit oli ihan normeja taas eilen - ONNEKSI - eli mä oon taas saanut anteeksi pikku kolttoseni ;) :P Ja mikä niin parasta, me tultiin tänään möksälle! JEEEEEEEEEEEE! Kohta varmaan lähetään metsään.

Täällä on kyllä vähän kuin sotatantereella. Naapurin setä oli kertonut, et tääl oli aivan sigana lunta viikko sitten ja märkä painava lumi on katkonut ja kaatanut pienempiä puita ihan hitokseen. Saa vähän tehdä duunii tuol metsässä, et päästään etiäpäin. Siistii, saa noikin kunnon treenit 😬 

Mua kyl vieläkin vähän harmittaa se mun ylilyönti torstaina. Ja en sit hitsiläinen ees osaa olla niin kuin en oliskaan. Mä oon vaan niin kuumakalle ja spontaanisti tunteella touhuun ja sitte vasta jälkeenpäin ajattelen? Nyt tää harmitus ja nolotus punki päälle, kun tyypit roudasi ne nukkamatot nyt matkalla pesulaan. Noh, kyllä ne oli ne matot jo muutenki pesun tarpeessa! Nyt loppu möksötys - alan nauttii viikonvaihteesta! Hei, nauttikaa tekin kaikki iiiihaaanaasta viikonlopusta ‼️😍‼️

#viikonloppufiilareissa#

Look_at_me.jpg