Hey Hoy! Enää kolme yötä Jouluun!

Tämmösissä tunnelmissa tänään?!? :O :S Joulun alla sitä rekkukin herkistyy ja tulee miettineeks vähän haikeitakin asioita.

Tänhän tiesitte haukkumattakin ts. sanomattakin. Meidän Koirien antama rakkaus on pyyteetöntä. Ei ole väliä, oletko rikas vai köyhä, onko koiralla hieno peti, panta tai muita tarvikkeita, meidän rakkaus omistajaan on silti yhtä syvä. Ja me ollaan kans uskollisia - ei petetä eikä jätetä! Kattokaa toi alla oleva linkki, oiva osoitus siitä kuinka kiinnymme omistajiimme ja olemme uskollisia ystäviä FOREVER. 

http://www.viraalisesti.fi/rahalla-ei-osteta-rakkautta/

A-P-U-A-! Mä en muistanutkaan kertoo, et toinen tyyppi perjantaina tuli kotiin niin sillä oli mulle kumisaappaat? Oikein luit - koirien kumpparit!!! :} :} Rajansa hei tolla välittämiselläkin vois olla - eihän koirat voi kumppareita jalkaan laittaa? Tai mä en ainakaan, eihän niiden kaa voinut edes kävellä! Onhan tää meidän talvi ihan yhtä vähäluminen kuin kesäkin ja alkaa lämpötilatkin olla samoissa, mut kyllä mä paljain tassuin siltikin mielummin kaahaan!

Mä olin eilen tooooooooooooooooooodella väsy poika. Ja ette arvaa, 'ukki ja mummi' kävi kylässä - meitsi sai suussa sulavaa kinkkuu LURPS :9 :9 Viime viikon hurjan pitkät lenkit alkoi tuntuu meitsinkin nivelissä :P Otettiinki eilen vähän lepoo ja tänään taas aamusta tassu kävi entiseen malliin. Törmättiinki moneen rekkuun, jotka muuten kaikki räksyttivät? Mä en kerinny ite ees vimmaantua! Omituisia höpöttäjiä kaikki tyynni :D

Mukavaa Joulun alusviikkoo :)

#kinkun_sulatteluu#

v%C3%A4sytt%C3%A4%C3%A4_FotoSketcher.jpg