Tassun läpsäys - hännän heiskaus vaan :D

Kylläpä piti kelit taas muuttuu ikäviksi! Olikin se pari päivää kivaa tassutella kuivalla kadulla ja rapsakoissa ojanpohjissa :) Me ollaankin tyyppien kaa 'hiihdelty' kivan pitkii lenkkejä viime aikoina - onkohan niille iskenyt taas joku so called laihdutusboosti...? Aina aika ajoin (lue: ihan hiton usein) innostuvat muka yrittämään pudottaa painoaan ja siihen liittyy joka kerta lisääntyneet kilometrit meikäpojan kanssa ulkona IO IO Hoh-Hoijaa, tää on kans niin nähty! Mut siistii, et mun lihaksist pidetään huolta hei!

Mä jäin funtsii niit 50 asiaa, joita jokaisen karvakuonon tulis elämässään kokee. No muistinkin sitten, että kerran olin tyypin mukana kokonaisen päivän avokonttorissa, jossa oli prätkiä?!? Toisen tyypin töissä mä olen jo tuttu - kaikkien kaveri. Sinne pääsen aina, jos mun parturi sattuu iltapäiväksi. Siellä onkin siistii populaa, kun ne kaikki - joita ihan hitsin monta - melkein tulee silittelee mua ja käyn niiden työpisteissä rapsuteltavana. Se on sellanen älyttömän ISOOO toimisto, jos on kiva seikkailla :> Prätkätyypin töissä mä chillailin coolisti tosiaan pyörien joukossa. Juoksentelin joka huoneessa ja pissaa luikautin yhen tyypin kukkapurkin kylkeenkin... :! Siit tuli muuten huutia. Vaikka sitten ne paikalla olijat kyl tuumasivat, et olikin firman ikävin ihminen - et ihan oikein tein ! :S >:)

Eilen käytiin porukalla Murren Murkinassa hakee mulle uutta ruokaa. Olikin kivaa, kun se Alkuvoima oli loppu, niin mä sain nyt ihan uusia makuelämyksiä - jotain MUSH B.A.R.F. Vaisto aterioita :9:9 Ai että, mukaan sattui myös pussi niit Magic Boneja! Ne on niin purtavan hyvii!!!!! Kyllä taas ihan eri innolla menee pöperöt alas! Syö nyt ite samaa safkaa joka päivä ja kahteen kertaan.............. No way Hose!

Mut, kepeää keskiviikkoa kaikille :)

Jerry%20the%20biker_FotoSketcher.jpg

#me and my Suzuki -bike#