Huomen kaikille! Täällä tyypit vielä kuorsaa tyynyn kuva poskella ja niin, et tuhina vaan käy! Kohta pitäis päästä pissille, ettei kävis vaan vahinkoo.

Ette usko, mut mä sain eilen lahjaksi sellaisen ihan sigaison jellonan! Se on ainakin kolme kertaa mun kokoinen otus! Vielä en ihan tiedä - tuleeks meistä kavereita?  Eilen käytiin viel toisenkin kerran lenkillä ja samoiltiin metsissä, vitsi et oli cool! Sisksi ei huvittais yhtään lähtee takas Espooseen! Taas arki ja samat aikataulut ja kadut ja ruoat ja sitä rataa. Noh, aina ei voi olla kuin lomalla 😛

Katoitteko eilen Putousta? Mä jotenkin olen tänä vuonna niinku pettyny sen ohjelman juttujen tasoon. Ihan niinkuin olis tyypeillä vitsit vähän vähissä tai hukassa ainakin. Rikulla ainakin, kun putos nyt toistamiseen. Meidän suosikki on ehdottomast Alli Kaattori, sil täpsyllä on asennetta ja kivasti sana ja stoori kasassa 😛😀 

Ompa kauheen surullinen fiilis Pariisin vuoksi edelleen. Uutisis niin paljo juttuu koko ajan sieltä ja varsinkin nyt kun raasut kuolonuhrit saavat kasvot ja elämäntarinat mediassa, niin siit tulee niinku enempi totta!? Pelottaa vaan, et mitä ja missä tapahtuu seuraavaksi...

Onneksi meidän elämä näiden tyyppien kaa on niin pientä ja jotenkin helppoo? Ihana ettei noi matkustele alvariinsa, et mä joutuisin sydän sykkyrällä pelkää joka reissua. Vaik, jos jotain on sattuakseen - voi se sattua yhtä hyvin täällä koto Suomessakin, vaiks tääl landellakin. Eilenkin esim. Ei nyt mitään vakavampaa, mut metsäs ku chillailtiin alkuillast niin toi pidempi apulainen liukastui ja kaatui. Onneks tussahti pehmeen sammaleen päälle 👍🏻😊 Ei saanut ees mustelmii. Hyvä niin!

Nyt mä alan vähän hyrrää hullun pyörää, et pääsen pihalle ja jos vaikka sais jotain apettakin - lurps! Ihan hirrvee nälkä, kun eilen mulle ei maistunu iltasafka ollenkaan. Välillä en vaan pysty syömään, vaiks mä tiedän kyl et Romaniassa tai muuallakin on koirii, jotka elävät alituises näläs....

Lepposat sunnuntait kaikille! Valitettavasti me poljetaan täältä tänään takas kotio 😞 Hei, tulomatkalla saatiin sakot. Tyyppi hieman kiroili, kun tolpassa räpsähti ja nopeutta oli kait himppasen vajaa sata ja alue oli kasikymppii... Kuinkahan suuri sakko saadaan?

Chilling.jpg

#mökkichillailuu#