Perjantai päivää!

Mä en oikeesti käsitä miksi tuo tyyppi tulee jo toista päivää ja herättää mut kesken nii-iin hyvien unien???? Eilenki, niin mä näin unta että mä ajoin ihan hulluna takaa tota räksyttävää koiraa tuolta yhestä naapurista. Se juoksi niin vimmatusti karkuun mua ja mä olin niin sen häntäkarvoilla - eikä muuten kerinny se rekku siinä vauhdissa ees räksyttää! >:) x) Niin aivan säpsähdin ja olis tehny mieli kirkua, kun joku mun tietämättäni oli tullut sisään taloon ja rapsutti mua :@

#unikuvia#

   unessa_FotoSketcher.jpg

Tänään käveltiin eilistäkin pidempi lenkki, ei kait se ole ihme et mua väsyttää päivällä? Noh, tein sit oloni oikein kotosaksi ja köllähdin soffalle, kun tyypin perävalot häipyi näköpiiristä - tyynyn päälle koisii I) Ai että kyllä se tekee niin kutaa ottaa oikein pots lojo ja eikun tyynyn kuvia poskikarvoille IO IO No mitäs sitten taas? Eiköhän mun autuaat metsästysunet katkenneet siihen, kun joku hönkii mun kirsulle? Hei haloo ?:I ?:I Tykkäisittekste ite, että joku puhaltelisi teidän naamalle? Empä usko! Kivaa oli se, että pääsin kuitenki pissille ja tänään PAISTAA AURINKO XD 8D

Onneksi tänään on myös perjantai - saadaan huomenna ja sunnuntaina aamusta nukkua pidempään :) Josko vaikka jotain herkkujakin saisi....? Tai en tiedä, kun tuota massuu on vähän vaivannut viime aikoina. Mä oon nyt kakkinu jo sen eteisen varanukkamatonkin.................. :!

Mutta, älyttömän hyvää alkavaa viikonvaihdetta kaikille! Ulkoillaan ja nautitaan ehkä kuivemmista keleistä eikä kakita sisälle )

#tyynyllä#

nukuttaa2_FotoSketcher.jpg