Ihanaa lomatunnelmaa - ukki-mummolaa ja lumimaisemaa!

Täällä ollaan möksällä ja lomaa vielä jäljellä muutama päivä :) Mulla olikin aivan ihana viikonvaihde ukki-mummolassa hoidossa <3 Käytiin paljon ulkona ja päikkäreitä sain ottaa ihan silloin kun mua vaan väsytti! Ja niiden kanssa mulla on aina niin kivaa ja rentoo! Yritinhän mä kovasti kerjäillä kaikkii herkkupaloja, mutta hittolainen noi tyypit on kieltänyt kaikki - jopa omputkin! @#%:O Menee massu niin helpolla kaikesta erilaisesta ruikulille, että kait se on parempi pitäytyä näissä normiruoissa, vaikka ketuttaakin! Kuvasta näkyy kuinka hyvä mun on aina siellä ukki-mummolassa - etten edes jaksanut olla hereillä, kun tyypit tuli... O:) Olihan se ilo hetken ylimmillään ja mulla oli kauheesti juttuja kerrottavana, mutta sitten - tajusin, että siinähän ne taas on ja pysyy <3 <3

2016-03-07%2014.51.36.jpg

Maanantaina, kun noi tyypit haki mut, niin siltä reissulta suoraan painuttiin trimmaukseen! Ja eikös meikäpojalta taas ajettu karvat pois! Nyt täytyy kyllä itsekin myöntää, että vaikka olo on hieman alaston ja kalju, on mulla niin paljon parempi fiilis siltikin! Ai että, tuntuu kuin olisin nuorentunut sellaset kymmenen vuotta :P :9 Ihana kirmailla pitkin hankia - maita ja mantuja - eikä turkki paina eikä oo tiellä! Eikä mua kuulkaas enää läähätytä! Se on meinaan niin tiheessä se karva kasvaessaan ettei ihokaan hengitä. Nyt on hyvä taas hetken :)

Mun suosikki www-sivustolla Kuono.fi oli taas jaossa yks tosi liikkis video... Kertoo tosi hyvin meidän koiruuksien kiintymyksestä teihin ihmisiin - meidän hoitajiin ja omistajiin... <3

Kyyneleet silmiin nostattava koiramainos - se on kyllä tässä:

koiramainos_2016-381x260_c.jpg

Amerikassa osataan mainosten tekeminen. Olemme Kuonossakin julkaisseet vuosien varrella käsittämättömän määrän upeita mainoksia, joiden pääosassa ovat karvaiset kaverimme.

Kaupallisten tahojen lisäksi myös järjestöt ovat kunnostautuneet itkettävien mainosten tekemisessä. Tuorein mainos on Dog Trust -löytöeläintalojen mainos, jossa koiran paras ystävä, pieni nukke muuttuukin eräänä päivänä todeksi. Tätä et pysty itkemättä katsomaan:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=IrJhlVODG3w

Oikein Hyvää - Ihanaa - Rentouttavaa Viikonvaihdetta kaikille :)