Maanantainen moikkaus! :P

Voihan ketura! SE on weekend taas mennä hurahtanut, uus pitkä viikko eessäpäin. Mulla onkin melko jänskä sellainen, koska huomennahan on se mun kauneushoito siellä Taikatassussa ja sitten ens lauantaina mä pääsen ukki-mummolaan yökylään, koska - no arvatenkin tyypit lähtee johonkin mihin eivät mua voi ottaa mukaan! >:) Enkä mä haluaiskaan niiden mukaan, mulla on paaaaaaaaaaaaaaaallllllllljjjjjjjjjooooooooooooooon parempi olla ukki-mummolassa <3 Rapsuja - herkkuja - rapsuja - herkkuja O:)

Mut hei arvaatteks mitä? Mulle puettiin aamulla sellainen lasten kurahousuja muistuttava puku päälle :C :@ - eikä onnex hei hävettänyt kahisten kaahata kotikulmilla se päällä!!??? Mut, se on tehty mulle mittatilaustyönä joskus ehkä vuonna 2008 tai jotain sellasta ennen somee. Niin-iin, sehän solahti mun päälleni ihan kuin silloin ennenkin! Eli, tää jäbä se oikeesti on timmissä kunnossa :" XD Mähän oon siitä kumma koiruli, et mun suurimpii herkkuja on esimerkiksi vesimeloni, mango, satsumat, kurkku, omena :)'. MUT PARSAA ENKÄ KIIVIÄ MÄ EN SYÖ! YÖK! :@ Ehkä tää terveellinen ruokavalio on mun charmini salaisuus.... Ihan huvikseen, kattokaa nyt ton videon hölmöö mopsii - se syö oikeesti parsaa????

https://www.youtube.com/watch?v=BuNRzo9REH8

Kahlataan täs kaamoksessa kohti uutta viikkoa! Kohta ollaan valosammalla puolen - lähempänä juhannusta ainakin :P

           Namskis.jpg