Hyvää Huomenta tyypit!

Ai jai, kyllä se on elo lepposta! Ei tässä auta muu kuin katsella ikkunasta maailman menoa, kun joku täti on taas täällä siivoomassa ja heiluu hulluna tuon hooverin kanssa! Sekin on kyllä kiva täti, kun aina käydessään antaa mulle namia ja juttelee ja rapsuttaa mua ;) Sitten tän (siivous) keskiviikkopäivän kohokohta on se, kun me syödään yhdessä eväitä :9 :9

Aamulla hölkyteltiin tyypin kanssa taas sellanen reilu tunti! Hyvin se jaksaa vielä toistaseks tulla perässä :P Kerran muuten kävi niin, että flexist katkes naru.................... No arvaatte varmaan, ett minähän vaan mennä jolkottelin ja vähän mä siinä tuumailin, et ihmeen paljon tyyppi 'antaa siimaa', kun niin lupsakasti pääsin eteenpäin. Noh, sittehän mä innostuin, et 'HEI! Mähän olen vapaa kuin taivaan lintu!' Juoksin niin lujaa kuin vaan pääsin :D >:) Tunnistin ne reitit hyvin, kun oltiin niin usein ulkoiltu samoja reittejä, mut sit YKSKAKS mä tajusin, et 'HEI! tää peli ei vetele - mähän voin vaikka jäädä auton alle - kuuro koira yksin vapaana juoksentelee kehätien varressa.... :S :S Nolona mun oli sitten pakko jolkotella takasinpäin... Olipa tyyppi kyllä huojentunut, ei edes ollu vihainen?!? Se vaan lysähti maahan ja rutisti mua älyttömän lujaa <3 Ehkä tää sit on sitä oikeesti, nimittäin unconditional love <3

Kivat keskiviikot vaan kaikille!

#mietiskelyy#

mietiskelyy_FotoSketcher.jpg