Älyttömän hyvää alkanutta vuotta!

Niin on sitten vuosi vaihtunut ja meikäpojalla viikon päästä synttärit :D ;) Aatelkaas, se on 13 vee - teidän ihmisten iässä 91 vee... Mitäs siitä tuumitte? Höh! Ja justiinsa viime viikolla taas pari ihmistä kysyi, että olenkos mä pentu :} HIH! On niin tuo kroppa ja mieli kondiksessa, vai mitä!

Mitenkä teidän vuodet vaihtui? Toivottavasti hyvin ja säästyitte onnettomuuksilta, joita muuten taas oli ihan liian monta :( On se harmillista, että aina pitää sattuu ja tapahtuu! Mulla oli niin ihana, kun sain olla ukki-mummolassa yökylässä <3 Me käytiin sopivasti lenkillä - mä sain niin paljon rapsuja - ja .... KINKKUA :9 :9 Ja ai että kuinka mua nukutti hyvästi siellä! Enhän mä edes huomannu, kun tyypit tuli hakee mua silloin uuden vuoden päivänä... EVVK = ei ois voinu vähempää kiinnostaa :P

#Mr_Sykerö#

Syker%C3%B6_FotoSketcher.jpg

Perjantaina illalla tuli mun 'serkkupoika' meille yökylään <3 Vähänks oli siistii, kun mä pääsin sen viereen aamulla sänkyyn koisii :) Sitte mentiin illaksi niiden kotiin katsoo junnujen lätkämatsii ja olipa muuten JÄNNÄ MATSI??!!! Mulle puettiin sellanen Suomi peliasu - kaikkeen sitä vanha koira joutuukin :o) Kattokaa nyt tuota kuvaa:

#lätkäfani#

Suomi_voittoon_FotoSketcher.jpg

Mut oottekste kuulleet Bubista?

Bub on todella erikoislaatuinen kissa eikä pelkästään siksi, että sillä on hallussaan verkkosivut ja mittava faniklubi. Bub- fanituotteitakin löytyy joka lähtöön.

Mutta unohdetaanpa kuuluisuus hetkeksi ja palataan Bubin tarinan alkujuurille. Pikku-Bub syntyi Indianassa, Yhdysvalloissa, jossa sen luonnonvarainen emo oli mennyt maalaistalon työkaluvajaan synnyttämään. Kun pentue havaittiin, huomattiin myös, että Bub tarvitsisi erityistä hoitoa ja huolenpitoa. Bub on niin sanotusti kissakääpiö, joka ei tule koskaan kasvamaan aikuisen katin mittoihin. Bubilla on myös lukuisia geneettisiä epämuodostumia, kuten esimerkiksi 22 varvasta, lyhyt alahuuli, jonka johdosta kieli roikkuu jatkuvasti ulkona, ja ylisuuret vihreät silmät.

Elämästään kamppailevasta pennusta tuli kuitenkin maailman hämmästyttävin kissa, joka on julkaissut kirjateoksia, ollut elokuvatähtenä, talk-show isäntänä ja kerännyt toiminnallaan huomattavan määrän rahaa eläintensuojelulle. Bub on kartuttanut hyväntekeväisyysjärjestöjen kassoja jo huimalla 300 000 Amerikan dollarilla eikä loppua näy.

Melko valloittava kisumisu - ja huomaattekste? EI TARTTE OLLA TÄYDELLINEN menestyäkseen <3

Mukavaa vuoden ekaa viikkoa teille!