Hyvät sunnuntait everyone!

Huh-huh, mulla alkaa tassukat olla melko hyytelöö, lihakset kohta krampissa! Tyypit on juoksuttanu mua hitokseen, maratoonillekko ne treenaa?!?! Eilenkin vedettiin aamusta sellanen lenkki, et olin tainnoksissa koko päivän. Noh, tajusinhan mä mistä hommassa oli kyse - lähtivät illalla humpalle ja mä jäin yksin kotiin 😁 IHANAA, sain huilii rauhassa ja naapurin ihana täti kävi mua pissittämässä.... Sainhan extra chicken fileenkin 😜 Ja siite, kun noi vipoviimein tuli kotii - niin arvaattekste kuka sai nukkuu sängyssä.... Ihan koko yön ‼️❤️🙏🏻

Oikeesti toi ulkoilutus on meille karvaturreille ihan hiton tärkee - oikeesti elinehto. Ei pelkästään tarpeilla käynnin vuoksi, mut myös yleisen hyvinvoinnin takia. Liikunta pitää niin kropan kuin mielenkin vireenä. Miettikää nyt meikä aikapoikaa - kohta kolmetoista vee ja jotkut vastaantulijat kyselee, et oonks mä pentukoira....... 😎👍🏻 Noh, onhan se mun käynti aika holtitontakin silloin tällöin, mut ku VIRTAA RIITTÄÄÄ niin eihän siin kadut riitä! Täytyy kyllä heittää isot yäfemmat, kiitokset kaikille niille meidän ihanille sukulaisille, frendeille ja naapureille, jotka niin avuliaasti paikkaa tarvittaessa tän mun palvelusväen - oman jengin menojen sattuessa ❤️😍❤️ 

Mut tiesittekste et on myös järjestöjä tai yrityksiäkin, jotka tarjoavat myös koiranhoitopalveluja ulkoiluun ja seuranpitoonki? Ainaki on sellaset ku 4h -järjestö ja sir care.com - maailmanlaajuinen internet-portaali. Tälläsistä mulla ei henkilökohtaista kokemusta kyl oo, mut paljon on kehuttu luotettaviksi ja toimiviksi.

Ihanii ulkoiluhetkii ja sunnuntain jatkot kaikille!

#söndag_chillailuu#

image.jpg