Hey Hoy ihmiset!

Ihan ekaksi - isolla tassulla ISO KIITOS 'ukki-mummolaan' <3 Sillä mä sain eilen ihan ikioman synttärikortin sieltä <3 Vähänks siistii? Mulle ihan oma kortti!

Voi että kuinka ihanaa on ollut nyt sukellella ja hypellä tuossa pumpulilumessa! En tiedä - chicken fileen jälkeen - mitään niin riemukasta ja mahtavaa! :D :P

Mutta, on mulla ollut murheitakin. Arvaatteko, että mua on pissittänyt ihan hirveesti viime aikoina. Jopa niin, että henkilökunta on pitänyt herättää yöaikaan viemään mua pissille ja sitten toisakseen - mulla on tullut päivän aikana pissit sisälle... Nyt oon kyllä pari vikaa yötä nukkunut ihan koko yön läpeensä I) I) IO ja toinen tyyppi tulee päivällä mua pissittää, niin eiköhän tää tästä ala taas sujua :) Ehkä nää on niitä vanhuuden vaivoja, kun silloin lääkärintarkastuksessa mulla ei havaittu mitään verikoikeissa?

#potretti#

Who_took_that_pic.jpg

Mut oikeesti, kun joka puolella on kauheen surullisia tarinoita rekuista, joilla ei elämä ole ollut ihan sängyllä loikoiluu. Niin tämmönen mun nyt piti jakaa teille... :( Voi kun kaikki ihmiset tajuaisivat kuinka pyyteettömän onnellisia me ollaan vaan ihan siitä hyvästä, että olette olemassa ja vaikkapa katsotte lempeästi meihin päin? Puhumattakaan, jos saamme rakkautta teiltä?

 

Pahoinpidelty koira ottaa ensimmäisen kylpynsä. Nyt sen reaktio on levinnyt kulovalkean lailla sydäntä särkevästä syystä.

Tämä on Rudy, amerikanpitbullterrieri jonka S.N.A.R.R – eläinsuojelujärjestö löysi lähes kuolleena New Yorkin Cityn kaduilta. Voisimme kertoa, kuinka vakavat vammat koiralla oli, mutta emme halua muistella koiraa niin. Pelastuksen jälkeen Ruby muutti sijaisperheeseen, jossa siitä pidettiin hyvää huolta ja annettiin paljon rakkautta.

Videossa Rudy nauttii ensimmäisestä lämpimästä kylvystään, samalla kun perhe syöttää sille herkkuja. Kylpy näyttää todella luksukselta, ja koira on sen todellakin ansainnut kokemansa jälkeen.

Valitettavasti Rudy nukkui pois pari kuukautta videon kuvaamisen jälkeen. Koira kuoli komplikaatioihin vanhojen vammojensa takia. Olemme kuitenkin kiitollisia, että Rudy sai viettää viimeiset hetkensä rakastavan perheen kanssa. Koira oli onnellinen, ja se on kaikki mitä voi lemmikilleen koskaan toivo

https://www.youtube.com/watch?v=STbtDlgdCpQ